Torna

FFAlakformáló

Erőfejlesztő, izomtónus fokozó, testtartást javító gyakorlatok. Minden fő izomcsoportot megdolgoztató erő, állóképesség fejlesztő óra. Intenzív bemelegítés után egész testre kiterjedően történő fejlesztő óratípus.

Step

Step pad segítségével történő zsírégetés, erő és állóképesség fejlesztés, vidám hangulatban.

Koreografált step

Bemelegítés a padon, majd koreográfia betanítása, ismétlése egész órán. Óra végén nyújtás a step pad segítségével.

Zsírégető step

Bemelegítést követően step alplépések betanítása súlyzóval vagy anélkül, közben zsírégetés állóképesség fejlesztés, majd nagy izomcsoportok erősítése, step pad segítségével. Óra végén nyújtás, relaxació.

Dance step

Step óra tánclépésekkel kombinálva. Könnyű követhetőség, közérthető oktatási módszer. Ajánljuk azoknak, akik szeretik a változatos step koreográfiákat! Bemelegítés után koreográfia betanítása, ismétlése, majd óra végén nyújtás! Kellemes hangulat, jó zene!

Fitball_Group_Fitness_Class[1]Fit-ball

Egészséges emberek számára kifejlesztett rekreációs sporteszköz, melynek használata közben óvjuk a csont-izületi rendszert és viszonylag nagy kiterjedésű aerob gyakorlatok végzése mellett is mindenki számára optimális kardio-vaszkuláris terhelést biztosíthatunk. Az óra menete: az óra első felében a bemelegítést követően egyszerű koreográfia betanítása a labdán, labdával, majd ez ismétlése. Az óra második felében a nagy izomcsoportok fejlesztése történik, majd nyújtás, relaxació a labda segítségével. Vidám óra különböző életkorú és edzettségű vendégekkel egy csoportban.

10436318_767867883234355_1542687128511495390_n[1]Zumba

A Zumba a vérpezsdítő, minden testrészt megmozgató, forró latin ritmusokkal, széles körű világtáncokkal tarkított fitness program. Fő mozgató rugója a Latin-amerikai táncok.

Az alábbi táncok találhatók meg a koreográfiákban: Salsa, Rumba, Cumbia, Reggaeton, Samba, Flamenco, Hastánc, Afrikai táncok, Calypso, Quebradita, American Mix, Merengue, Bachata, Pop, Tango, Hip-Hop, Batukada, Vallenato, Cha Cha, Conga, Axé…

A Zumba Dél-Amerikából nevezetesen Kolumbiából származik, megalkotója Beto Perez.

Pilates

Gyakorlói szerint a pilates fő célja a test és a lélek egységének megteremtése olyan módon, hogy az elme ne legyen lekötve és a test kecsesen, egyensúlyban mozogjon.

Joseph Pilates 6 alapelvet alkotott meg módszeréhez:

1. koncentráció (concentration) A tudatos mozgás kulcsa, hogy odafigyeléssel, a figyelem fókuszával végzik a a gyakorlatokat.

2. irányítás (control) Szellemi és fizikai irányítás. Az izmok irányítása, a mozgás összekoordinálása, a légzés koordinálása. (Pilates a módszerét nem magáról nevezte el, hanem Controll-nak.)

3. központosítás (centering) A módszert azon alapvetésre épül, hogy minden mozdulat az úgynevezett powerhouse-ból (erőközpont) indul ki, azaz a has-alsó háti szakasz-csípő-fenék központi területből, amely körülveszi a létfontosságú szervek nagy részét, magába foglalja a gerincet, a test középpontját alkotva.

4. légzés (breathing) A megfelelő légzéstechika a kulcs a minél tökéletesebb mozgás kivitelezéséhez. Minden gyakorlat mozdulataihoz adott ki-és belégzésütem tartozik.

5. áramlás (flowing movement) Minden gyakorlatnak saját üteme van, ezáltal a gyakorlatok “áramló” mozgással állnak össze egésszé.

6. precizitás (precision) A gyakorlatok helyes kivitelezése a legfontosabb, inkább kevesebb ismétlésszámmal, de a lehető legtökéletesebben végrehajtva kell dolgozni.